سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ ترا اونیکس کارمانیا

سنگ ترا اونیکس کارمانیا

 

سنگ تراونیکس کارمانیا  یکی از زیباترین سنگ های طبیعی ایران است. سنگ کارمانیا ترکیبی از رنگ های سیاه ، سفید، عسلی و طلایی مرمر و تراورتن است که ترکیب آنها زیبایی طبیعت را تصویر میکشد. سنگ تراونیکس کارمانیا به دو روش بی موج و موج دار برش داده میشود. که در روش موج دار رگه های تراورتن و مرمر بصورت لایه لایه در آن دیده میشود و در روش بی موج رگه های تراورتن بصورت هاله در سطح سطح نمایان است. مشخصه بارز این سنگ نورگذر بودن آن در قسمت مرمر است که بسیار مورد استقبال سازندگان و معماران قرار گرفته است. همچنین طرح های بوک مچ و فور مچ این سنگ بسیار زیباست.   

کاربرد سنگ تراونیکس کارمانیا

کاربرد سنگ تراونیکس کارمانیا مانند سایر سنگ های مرمر و تراونیکس در طراحی نمای داخلی بعنوان سنگ نما از جمله دیوار لابی، کانتر تاپ ، سرویس های بهداشتی ، دکوراسیون داخلی ساختمان و ساخت مصنوعات سنگی از جمله گلدان ، مجسمه و ... میباشد. 

قیمت سنگ تراونیکس کارمانیا

قیمت سنگ تراونیکس کارمانیا به عواملی همچون طرح سنگ، ضخامت ، ابعاد سنگ و کیفیت فرآوری سنگ بستگی دارد.
جهت دریافت لیست قیمت سنگ تراونیکس کارمانیا فرم مربوط به  درخواست قیمت را تکمیل و ارسال نمایید تا درخواست شما مستقیما از طریق پیامک برای تولید کنندگان سنگ تراونیکس کارمانیا ارسال گردد.
معدن سنگ تراونیکس کارمانیا در استان کرمان واقع گردیده است.
سنگ یاب راهنمای جامع خرید و فروش سنگ های تزئینی و ساختمانی به همراه آنالیز و کاربرد سنگ ها، به شما کمک میکند تا در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.